Dzień dobry, jestem nowy na tym forum i raczej nie będę częstym gościem. Nie mam też doświadczenia w biznesie, choć studiowałem ekonomię to nie mam jakichś wielkich planów z własną firmą, ani kapitału. Ale mam pomysł, który może komuś się spodoba, kogoś zainspiruje.
Przez ostatnie pięć lat stałem się zapalonym graczem komputerowym. Tysiące godzin w grach głównie single player, około 150 różnych gier z czego większość ukończona, byłem i nadal jestem aktywny na wielu forach "gamingowych", zauważyłem też bardzo dużą i rosnącą aktywność polskich graczy. Szczególnie biorąc pod uwagę populację Polski nasz procentowy udział w rynku globalnym jest wręcz nadspodziewany - według statystyk Steam Polska jest bodaj 8-mym krajem Świata pod względem aktywności a Steam cały czas rośnie, są inne Epici, Ubisofty, Blizzardy, Playstation, Microsoft i gierki mobilne. Słowem gaming w Polsce jest bardzo rozwinięty. I uważam, że społeczność graczy jest bardzo dobrym klientem różnych centrów usługowych i rozrywkowych a nie widziałem w kilku większych polskich miastach żadnego centrum gracza - takiego z krwi i kości a nie jakiejś kawiarenki, stołu do bilarda, czy jakiegoś kącika z planszówkami. Trochę przerysowałem, oczywiście że są centra które oferują do kilku lokali/sklepów ukierunkowanych na graczy lecz to wszystko jest dorzucone do Biedronki i CCC - nie ma zgodnie z moją aktualną wiedzą takiej gamingowej Energylandii.
To pozwolę sobie wyobrazić i opisać Wam jak wyglądałby taki Centralny Port Gamingowy w Baranowie.