Archiwizacja danych

Rozmowy nie tylko o pracy - życie, rodzina, związki, zdrowie.
Awatar użytkownika
Zulugula
Posty: 49
Rejestracja: 16 sty 2019, 18:11

Archiwizacja danych

Post autor: Zulugula »

Rozmyślam nad tym, jak można skutecznie ochronić swoje pliki w komputerze, żeby na wypadek jakiejś awarii czy usterki nie stracić ich na stałe. Znalazłam na Ceneo https://www.ceneo.pl/Dyski_zewnetrzne/Zlacze:USB-C.htm dyski zewnętrzne, o pojemności, która mnie interesuje. Nie wiem jednak, czy takie rozwiązane jest najskuteczniejsze. Może macie jeszcze jakieś pomysły na archiwizację danych?
Awatar użytkownika
Szefowa
Posty: 596
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:05

Re: Archiwizacja danych

Post autor: Szefowa »

Moim zdaniem taką archiwizację najlepiej prowadzić w wersji elektronicznej. Na stronie http://www.primesoft.pl/ możecie poczytać sobie o nowoczesnych systemach od firmy Primesoft, które właśnie coś takiego umożliwiają. Naprawdę warto się zastanowić nad wdrożeniem takich systemów do firmy :)
Awatar użytkownika
danara
Posty: 79
Rejestracja: 25 cze 2019, 15:04

Re: Archiwizacja danych

Post autor: danara »

Mówi się, ze taka archiwizacja dokumentów w firmie jest najmniej znacząca, a jednak źle poprowadzona może doprowadzić do nie lada problemów. Dlatego też ja zainteresowałam się ofertą firmy Jantar www.jantar.pl , która mogłaby wprowadzić w moim przedsiębiorstwie takie przekształcenia, żeby zdecydowanie dobrze nam się pracowało, ale i żeby nie trzeba było szukać ważnych danych.
terdan
Posty: 181
Rejestracja: 01 lip 2019, 15:06

Re: Archiwizacja danych

Post autor: terdan »

Ja poszukuję firmy, która profesjonalnie i rzetelnie zajmuje się archiwizacją dokumentów. Zainteresowała mnie firma https://www.archiwizacjadokumentow.com.pl/uslugi/ z uwagi na szeroki zakres usług. Myślę, że jeśli firma posiada takie referencje jak ta, to warto z nimi podjąć współpracę.
Awatar użytkownika
Ladrian
Posty: 92
Rejestracja: 02 kwie 2019, 12:11

Re: Archiwizacja danych

Post autor: Ladrian »

Polecam poszukac rownież odpowiedniego sposobu na przechowywanie dokumentow firmowych. Szczególnie,z e w ostatnim czasie zwraca się na to uwagę.
Wiele dokumentów trzeba przetrzymywać latami. Ułatwi to na pewno elektroniczna archiwizacja dokumentów
https://www.edison.pl/archiwizacja-doku ... ronicznych

Polecam zapoznać sie z ta ofertą. Przepisy wskazują również, że jeśli podatnik ma siedzibę na terytorium kraju, wówczas także w nim powinien przechowywać faktury elektroniczne.
ODPOWIEDZ