paczki online

Wszystko o Twoim biznesie. Strategie, zyski, finanse, zakładanie i rozwój firmy.
Awatar użytkownika
general
Posty: 182
Rejestracja: 15 lip 2019, 17:02

paczki online

Post autor: general »

Jak nadajecie przesyłki? Wolicie wersję klasyczną czy może nadajecie online?
Awatar użytkownika
Ptyki
Posty: 170
Rejestracja: 11 mar 2019, 11:44

Re: paczki online

Post autor: Ptyki »

Chyba zdecydowana większość osób woli nadawać online bo jest szybciej i wygodniej. Nie mówiąc już o korzystniejszych cenach, z resztą sama sobie sprawdź cennik FedEx https://www.brokerkurier.pl/cennik-kuriera-fedex . To bardzo dobry kurier, który dotrzymuje terminów i podchodzi z dużą dbałością do przewożonych paczek
Awatar użytkownika
Pawel
Posty: 6
Rejestracja: 18 wrz 2019, 10:41

Re: paczki online

Post autor: Pawel »

Bierz tam gdzie najlepszy stosunek ceny do jakosci.
Awatar użytkownika
gromna
Posty: 166
Rejestracja: 29 kwie 2019, 15:00

Re: paczki online

Post autor: gromna »

Jak ma to być tani kurier to w takim razie na https://www.jakimkurierem.pl/ znajdziesz takiego. Jest to katalog brokerów oraz firm kurierskich, możesz zapoznać się z ich ofertami a także informacjami jak się skontaktować czy jak przygotować paczkę do przesyłki
Awatar użytkownika
marek.cytryna
Posty: 5
Rejestracja: 11 cze 2019, 14:25

Re: paczki online

Post autor: marek.cytryna »

Ja zawsze wybieram takiego, gdzie działa reklamacja przesyłki kurierskiej. Już nie raz zdarzyło mi się, że przywozili uszkodzone przesyłki i nie chcieli brać za to żadnej odpowiedzialności. Polecam sprawdzać zawsze, czy firma przewozowa jest w porządku pod tym względem.
Awatar użytkownika
xiyoung
Posty: 5
Rejestracja: 20 lis 2019, 20:48

Re: paczki online

Post autor: xiyoung »

Takich tematów jest bardzo dużo. Jak dla mnie to nie ma sensu zakładać nowego wątku.
Kochając nie myśli się, by coś zachować dla siebie.
Fabiian

Re: paczki online

Post autor: Fabiian »

Jeśli po przewidywanym dniu dostawy przesyłka nadal nie dotarła, najpierw skontaktuj się ze sprzedawcą. To on jest nadawcą paczki i może zgłosić reklamację u przewoźnika. Sklep powinien podjąć działania, by wyjaśnić sprawę i poinformować Cię o statusie przesyłki. Jeśli paczka została zgubiona, nadawca ma prawo do reklamacji, chyba że zrzeknie się tego na rzecz odbiorcy. Proces reklamacji zwykle trwa maksymalnie 30 dni. Wartości przesyłki muszą być udokumentowane, np. za pomocą faktury VAT, aby uzyskać rekompensatę.
ODPOWIEDZ