Nowy dział call center
Wszystko o Twoim biznesie. Strategie, zyski, finanse, zakładanie i rozwój firmy.
- bartoszN
- Posty: 210
- Rejestracja: 29 kwie 2019, 19:01
Re: Nowy dział call center
Witaj. Myślę, że w wielu firmach takie oddziały już powstały i stale powstają. Nic trudnego Moim zdaniem ale bardzo dobrze, że doradzasz się by ewentualnie nie popełnić błędu. Na pewno polecam usługi w chmurze, dysk wirtualny, centralę telefoniczną wirtualną. Kwestia doboru dostawcy dlatego jest kluczowa, koniecznie przeczytaj też czym jest sla https://focustelecom.pl/blog/sla-co-to-jest/ . jak chcesz zawrzeć taką umową z dostawcą to podstawą jest dobrze skonstruowana umowa o gwarantowanym poziomie świadczonych usług. Powinna ona zawierać między innymi dane o minimalnym poziomie dostępności, sposób zgłaszania problemów. W razie awarii masz podstawy do dochodzenia roszczeń od dostawcy wtedy. A to bardzo ważne.
Re: Nowy dział call center
Post autor: adaś »
Polecam firmę https://www.cludo.pl/ bo dzięki nim moja firma się rozwinęła. Zyski są większe i dzięki temu mogę pochwalić się sukcesem. Dzięki tej firmie mogę w pełni kontrolować wydajność mojego call center, łatwiej mi o pracownika bo mogą pracować zdalnie. Łatwiejszy mam też kontakt z klientem. Polecam.
Re: Nowy dział call center
Post autor: Nińń »
W takim przypadku na pewno przyda się system do call center. U mnie w firmie po jego wdrożeniu efektywność pracy znacznie się zwiększyła. System ten ma dużo przydatnych funkcji, a jego obsługa jest niezwykle prosta i intuicyjna. Jeśli więc chcesz wdrażać do firmy call center, to taki program z pewnością Ci się przyda.
- majka
- Posty: 227
- Rejestracja: 20 mar 2019, 11:45
Re: Nowy dział call center
Jeśli zakładacie taki dział to już na początku pomyślcie o rozwiązaniach, które usprawnią jego działanie i obniżą koszty takiej obsługi. mam tu na myśli oprogramowanie call center - voiceboty. Voice bot wspomoże działanie call center na różnych płaszczyznach. Dzięki nim możliwa jest automatyzacji takich działań jak ankietowanie, , umawianie wizyt, miękka windykacja. Ponadto voiceboty możesz wykorzystać do odczytu RODO, do rozpoczęcia rozmowy, czy autentykacji klienta. Systemy call center to świetne moim zdaniem rozwiązanie. Tym bardziej, że masz na rynku firmy jak ta https://inteliwise.com/pl/produkty/voicebot/ , które dostarczają gotowe rozwiązania w tym zakresie. Sprawdź i rozważ wdrożenie.
Re: Nowy dział call center
Post autor: Jędrek22 »
Jeśli chodzi o ten dział to warto by zamówić audyt odnośnie ochrony danych osobowych oraz należycie przeszkolić pracowników z tego zakresu. Takie usługi dostaniesz tutaj https://www.isecure.pl/ i masz gwarancję wysokiej jakości oraz rzetelności. Dzięki nim unikniesz problemów z RODO i wysokich kar za wycieki.