Montaż pomp ciepła

Wszystko o Twoim biznesie. Strategie, zyski, finanse, zakładanie i rozwój firmy.
maniek

Montaż pomp ciepła

Post autor: maniek »

Czy ktoś z Państwa miał do czynienia z marką produkującą pompy ciepła Aiwa i ich szkoleniami sprzedażowymi? Pracuję jako instalator, pragnę rozszerzyć ofertę i rozważam podjęcie współpracy z tą marką. Będę wdzięczny za opinie
truvki

Re: Montaż pomp ciepła

Post autor: truvki »

zawsze warto wbogacać swoją ofertę bo jest to mile widziane przez klientów. osobiście nie miałem do czynienia z tą marką, ale z chęcią poczytam opinie kolegów po fachu bo kto wie może też wdrożę u siebie to rozwiązanie
Okam

Post autor: Okam »

Co do samej współpracy z tą marką, to polecam na sto procent. Ja sam jestem instalatorem i od jakiegoś czasu współpracuję z Aiwa i muszę powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych współprac, jakie miałem. Produkty są wysokiej jakości, a obsługa klienta na najwyższym poziomie.
sobczak

Post autor: sobczak »

Bardzo polecam. Produkty tej marki są naprawdę dobrej jakości i co najważniejsze, klientom bardzo się podobają. A wiadomo, że zadowolony klient to najlepsza reklama. No i jeszcze ta obsługa klienta, no nie ma co, jest na najwyższym poziomie. Nie raz miałem jakieś pytania czy problemy i zawsze byłem szybko i profesjonalnie obsłużony.
Rafik

Post autor: Rafik »

Pompa ciepła woda-powietrze działa, wykorzystując energię zgromadzoną w powietrzu zewnętrznym, co pozwala na znaczną redukcję kosztów ogrzewania. Energia z otoczenia jest pobierana przez parownik, a następnie podnoszona do wyższej temperatury za pomocą sprężarki. Na stronie https://www.tarnobrzeg.info/2024/02/20/ ... powietrze/ znajdują się bardziej szczegółowe informacje na temat działania tych urządzeń. Dzięki takiej technologii możliwe jest ogrzewanie budynków nawet w niskich temperaturach, co czyni ją bardzo efektywną.
borówka

Post autor: borówka »