Montaż pomp ciepła

Wszystko o Twoim biznesie. Strategie, zyski, finanse, zakładanie i rozwój firmy.
maniek

Montaż pomp ciepła

Post autor: maniek »

Czy ktoś z Państwa miał do czynienia z marką produkującą pompy ciepła Aiwa i ich szkoleniami sprzedażowymi? Pracuję jako instalator, pragnę rozszerzyć ofertę i rozważam podjęcie współpracy z tą marką. Będę wdzięczny za opinie
truvki

Re: Montaż pomp ciepła

Post autor: truvki »

zawsze warto wbogacać swoją ofertę bo jest to mile widziane przez klientów. osobiście nie miałem do czynienia z tą marką, ale z chęcią poczytam opinie kolegów po fachu bo kto wie może też wdrożę u siebie to rozwiązanie
Okam

Post autor: Okam »

Co do samej współpracy z tą marką, to polecam na sto procent. Ja sam jestem instalatorem i od jakiegoś czasu współpracuję z Aiwa i muszę powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych współprac, jakie miałem. Produkty są wysokiej jakości, a obsługa klienta na najwyższym poziomie.
sobczak

Post autor: sobczak »

Bardzo polecam. Produkty tej marki są naprawdę dobrej jakości i co najważniejsze, klientom bardzo się podobają. A wiadomo, że zadowolony klient to najlepsza reklama. No i jeszcze ta obsługa klienta, no nie ma co, jest na najwyższym poziomie. Nie raz miałem jakieś pytania czy problemy i zawsze byłem szybko i profesjonalnie obsłużony.
Rafik

Post autor: Rafik »

Pompa ciepła woda-powietrze działa, wykorzystując energię zgromadzoną w powietrzu zewnętrznym, co pozwala na znaczną redukcję kosztów ogrzewania. Energia z otoczenia jest pobierana przez parownik, a następnie podnoszona do wyższej temperatury za pomocą sprężarki. Na stronie https://www.tarnobrzeg.info/2024/02/20/ ... powietrze/ znajdują się bardziej szczegółowe informacje na temat działania tych urządzeń. Dzięki takiej technologii możliwe jest ogrzewanie budynków nawet w niskich temperaturach, co czyni ją bardzo efektywną.
borówka

Post autor: borówka »

jeśli szukasz dobrej jakości pompy ciepła to koniecznie zajrzyj tutaj https://www.aiwa.pl/ Aiwa to marka dostępna na rynku od ponad 70 lat. Dzięki pompie ciepła obniżysz koszty ogrzewania co jest według mnie ogromnym plusem. Poza tym będziecie mieć zapewniony komfort cieplny.
yarka

Post autor: yarka »

Chcesz obniżyć rachunki za ogrzewanie i jednocześnie dbać o środowisko? Pompy ciepła Kielce, dostępne na https://flexipowergroup.pl/pompy-ciepla-kielce/, mogą być odpowiedzią na Twoje potrzeby. Ich zastosowanie to nie tylko ekonomiczne rozwiązanie, ale także inwestycja w przyszłość i lepszą jakość życia.
Awatar użytkownika
Ladrian

Post autor: Ladrian »

Ja założyłem instalacje na starych zasadach w 2022 roku na nowym domu dosc blisko duzego miasta. I sama instalacja działa bez żadnych zarzutów, natomiast instalacja przesyłu/odbioru po stronie( akurat u nas PGE) to zupełnie inna para kaloszy. Sieć w okolicy jest dość wiekowa, od dwoch lat w okresach najlepszego czasu dla foto instalacja jest wylaczana przez zbyt duże napięcie w sieci. I tak przykładowo od maja do konca sierpnia od 9/10 do godziny 14/15 instalacja zalicza gonga bo napiecie w sieci przekracza po 290kv. Reklamacje/zgłoszenia wszystko realizowane. Weryfikowali z PGE kazali robic raporty i weryfikacje stanu instalacji. I co? I owszem przyznali, że jest potrzeba modernizacji sieci i że taka się odbędzie, ale nie wiadomo kiedy. 5km dalej, warunki miejskie i inny rejon i juz problemu u kolegi na nowych zasadach z odbiorem jakimkolwiek nie ma. Takze zaraz mina 3 latka jak moja nieduza instalacja(6kWh) do sieci oddaje(w sensie to co rozlicza) ok 500/600kWh rocznie. Bank energi w wypadku gdy mam studnie glebinowa/pompe ciepła 8kWh i cala kuchnie na elektryce(nie ma instalacji gazowej w okolicy) w tamtym momencie(2022) był srednio oplacalny. Natomiast teraz jest to jedyna inwestycja ktora pozwoli cokolwiek z tego pradu produkowanego na dachu korzystac.

vaillant.pl/klienci-indywidualni/produkty-i-systemy/grupy-produktowe/pompy-ciepla/

Zreszta na stronie jest sporo porad na temat wyboru systemu ogrzewania.
ODPOWIEDZ